Warunki zakupu
Zamawianie produktów oferowanych przez penis.com.pl wymaga podania w odpowiednim formularzu danych adresowych. Dane te są niezbędne do realizacji zamówienia, jednak przetwarzane są z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z ustawą mają Państwo prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania w dowolnym momencie.
Szanuje prywatność swoich klientów, dlatego nie udzielamy żadnych informacji, włącznie z adresem email, osobom trzecim.
2. Zamówienie
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówień zawierających niekompletne dane adresowe lub zamówień dla których nie otrzymamy potwierdzenia.
Zamówienia złożone za pośrednictwem formularza są zwykle potwierdzane e-mailem lub telefonicznie. System wysyła automatycznie na podany w zamówieniu adres e-mail klienta szczegółową informację o zamówieniu i prośbę o jego potwierdzenie.
Zamówienia można potwierdzić telefonicznie tel. +48/22/304 71 13, tel. kom. +48/512 10 98 07, lub e-mailem: biuro@penis.com.pl
Wszystkie ceny w sklepie podane są w PLN i zawierają podatek VAT.
3. Wysyłka
Wysyłka zamówionego towaru nastąpi w 24h od chwili potwierdzenia zamówienia, o ile nie zostanie podany inny termin realizacji. Czas realizacji zależy od dostępności danego towaru i jest określony indywidualnie przy każdym produkcie.
Towar wysyłamy standardowo za pośrednictwem Poczty Polskiej na podany adres zamieszkania, skrytkę pocztową lub Poste Restante - w takim przypadku poczta nie powiadamia o nadejściu przesyłki, więc należy się dowiadywać samemu, czy dotarła (zamówieniu należy zaznaczyć, że wysyłka na poste restante).
Towar jest dostarczany w dyskretnym opakowaniu. Adres nadawcy (penis.com.pl), czyli naszej firmy nie sugeruje zawartości.
Koszt dyskretnej przesyłki wynosi: poczta pobranie - 19,00 zł, poczta przedpłata - 15,00 zł.
4. Płatność
Zapłata za towar jest uiszczana gotówką przy odbiorze lub jako przedpłata: przelew lub karta kredytowa. W przypadku płatności przez Internet obsługę klienta przejmuje firma Przelewy24.pl. W tym przypadku tylko system Przelewy24.pl zna i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze Przelewy24.pl znajdują się na jego serwerze i są szyfrowane odpowiednimi technologiami.
5. Zwroty i reklamacje
Intymnosc.pl Group udziela Państwu gwarancji zwrotu zamówionego towaru, lecz nie używanego towaru (oryginalne, nienaruszone opakowanie), w terminie 10 dni od daty odbioru. W takim przypadku gwarantujemy pełen zwrot wartości zamówionego towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Ani koszt dostawy, ani koszt odesłania nie podlega zwrotowi.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przesłanie towaru na adres naszej firmy. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować - uszkodzony w czasie transportu towar nie będzie podlegał procedurze reklamacji. Uprzejmie prosimy o podanie przyczyny zwrotu towaru co pozwoli nam w przyszłości zaoszczędzić klientom tego rodzaju komplikacji. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku sprawdzenia przez klienta zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie na adres naszej firmy protokołu reklamacyjnego spedytora spisanego w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę.